OYUN HİLELERİ

GTA San Andreas şifresi:

 

Silahlar, Can ve Zırh 
LXGIWYL - Silah paketi 1 (Thugs Tools)
KJKSZPJ - Silah paketi 2 (Professional Tools)
UZUMYMW - Silah paketi 3 (Nutter Tools)
ROCKETMAN - Jetpack verir.
AIYPWZQP - Paraşüt verir.
WANRLTW - Sınırsız cephane.
NCSGDAG - Tüm silah seviyenizi hitman yapar.
OUIQDMW - Araç kullanırken aynı zamanda nişan alırsınız.
HESOYAM - Can, Zırh, $250.000
BAGUVIX - Ölümsüzlük.


Polis, Seviyeler ve Çeteler

OSRBLHH - Aranma seviyenize 2 yıldız ekler. 
ASNAEB - Polislerden kurtulursunuz. 
LJSPQK - Polisler tarafından 6. seviyeden aranırsınız 
AEZAKMI - Asla aranmazsınız. 
MUNASEF - Adrenalin modu. 
KANGAROO - Mega zıplama. 
IAVENJQ - Mega yumruk. 
AEDUWNV - Asla acıkmazsınız. 
CVWKXAM - Sınırsız oksijen. 
BTCDBCB - Şişmanlarsınız. 
KVGYZQK - Zayıflar, sıska kalırsınız. 
JYSDSOD - Maximum güç. 
OGXSDAG - Maximum güven. 
EHIBXQS - Maximum çekicilik. 
MROEMZH - Her bölgede çeteniz olur. 
BIFBUZZ - Sokakları çeteler kontrol eder.

Araç yaratma

AIWPRTON - Rhino verir. 
CQZIJMB - Bloodring Banger verir. 
JQNTDMH - Rancher verir. 
PDNEJOH - Yarış arabası verir. 
VPJTQWV - Yarış arabası verir. 
AQTBCODX - Romero verir. 
KRIJEBR - Stretch verir. 
UBHYZHQ - Çöp kamyonu verir. 
RZHSUEW - Caddy verir. 
JUMPJET - Hydra verir. 
KGGGDKP - Hovercraft verir. 
OHDUDE - Helikopter verir. 
AKJJYGLC - ATV verir. 
AMOMHRER - Tanker verir. 
EEGCYXT - Dozer verir. 
URKQSRK - Planör verir. 
AGBDLCID - Monster verir.


Araç seviyeleri

CPKTNWT - Tüm araçları üst seviyede kullanırsınız. 
XICWMD - Görünmez araçlar. 
PGGOMOY - Mükemmel araç kontrolü. 
ZEIIVG - Bütün lambalar yeşil olur. 
YLTEICZ - Agresif sürücüler. 
LLQPFBN - Pembe trafik. 
IOWDLAC - Siyah trafik. 
AFSNMSMW - Uçan botlar. 
BGKGTJH - Trafikte ucuz arabalar. 
GUSNHDE - Trafikte hızlı arabalar. 
RIPAZHA - Uçan arabalar. 
JCNRUAD - Ekrandaki tüm araçlar patlar. 
COXEFGU - Tüm araçların nitrosu olur. 
BSXSGGC - Dokunduğunuz araçlar patlar. 
THGLOJ - Sakin trafik. 
FVTMNBZ - Trafikte kasaba araçları. 
VKYPQCF - Taksilere nitro verir. 
VQIMAHA - Tüm araçların seviyesini maximum yapar.


Oynanış

AJLOJYQY - Herkes birbirine saldırır. 
BAGOWPG - Herkes sizden nefret eder. 
FOOOXFT - Herkese sil?h verir. 
SZCMAWO - İntihar edersiniz. 
CIKGCGX - Plaj partisi. 
AFPHULTL - Ninja teması. 
IOJUFZN - Halk isyan eder. 
PRIEBJ - Funhouse teması. 
SJMAHPE - Herkese 9mm silah verir. 
ZSOXFSQ - Herkese roket verir.


Hava ve Zaman

AFZLLQLL - Güneşli. 
ICIKPYH - Çok güneşli. 
ALNSFMZO - Bulutlu. 
AUIFRVQS - Yağmurlu. 
CFVFGMJ - Sisli. 
MGHXYRM - Gökg ürültülü ve fırtınalı. 
CWJXUOC - Kum fırtınası. 
YSOHNUL - Hızlı saat. 
PPGWJHT - Hızlı oynanış. 
LIYOAAY - Yavaş oynanış. 
XJVSNAJ - Herz aman gece. 
OFVIAC - Turuncu gökyüzü 21:00


FAR CRY

" tuşu ile konsolu açın ve aşağıdaki hile kodlarını girin: 

god_mode_count=1 - Ölümsüzlük verir 
give_all_weapons=1 - Tüm silahları verir 
give_all_ammo=1 - Cephanenizi doldurur 
save_game <dosya adı> - Oyunda kaldığınız yeri kaydeder 
load_game <dosya adı> - Kaydettiğiniz yeri yükler

Hile modunu açma: 
Bu işlem oyunun bir dosyasını değiştirmenizi gerektirmektedir. Dosyanın yedeğini almayı unutmayın. 

Oyunun ana klasörü içindeki "DevMode.lua" dosyasını bir metin editörüyle açın ve dosyanın içeriğinin tümünü aşağıdaki metinle değiştirdikten sonra dosyayı tekrar .lua uzantısıyla kaydedin: 

cl_display_hud = 1 
cl_drunken_cam = 0 
ThirdPersonView = 0 
--p_model = "objects/characters/pmodels/hero/hero.cgf" 
--Input:BindCommandToKey('#Movie :StopAllCutScenes()',"F7",1); 
--Input:BindCommandToKey("Skip CutScene","F7",1); 
-- Developer Cheat keys --- 
--- non standard key bindings --- 
-- Please NEWER use F9,F10 keys (reserved for debug purposes) (Vlad) 
--Input:BindCommandToKey("#Switc hCameraMode()","f1",1); 
-- Input:BindCommandToKey("#r_Get ScreenShot=1","f12",1); -- this is now bindable 
Input:BindCommandToKey("#Toggl eAIInfo()","f11",1); 
--Input:BindCommandToKey("#Toggl eScreenshotMode()","f11",1); 
Input:BindCommandToKey("#Toggl eNewDesignerMode(10,15,0)","f4 ",1); 
-- to be removed 
Input:BindCommandToKey("#GotoN extSpawnpoint()","f2",1); 
Input:BindCommandToKey("#MoreA mmo()","o",1); 
Input:BindCommandToKey("#AllWe apons()","p",1); 
Input:BindAction("SAVEPOS", "f9", "default"); 
Input:BindAction("LOADPOS", "f10", "default"); 
Input:BindCommandToKey("#Toggl eNewDesignerMode(40,120,1)","f 3",1); 
Input:BindCommandToKey("#Syste m:ShowDebugger();", "f8", 1); 
-- to be removed 
-- removed 
--Input:BindCommandToKey("#Game. Save()","insert",1); 
--Input:BindCommandToKey("#Game. Load()","home",1); 
Input:BindCommandToKey("#Defau ltSpeed()","f5",1); 
Input:BindCommandToKey("#Decre seSpeed()","-",1); 
Input:BindCommandToKey("#Incre seSpeed()","=",1); 
--Input:BindCommandToKey("#p_sin gle_step_mode=1-p_single_step_mode","[",1); 
--Input:BindCommandToKey("#p_do_ step=1","]",1); 
--Input:BindCommandToKey("#TCM() ",".",1); 
--Input:BindCommandToKey("#e_hir es_screenshoot=4","f10",1); 
-- removed 
--- temp variables for functions below --- 
prev_speed_walk=p_speed_walk; 
prev_speed_run=p_speed_run; 
prev_speed_walk2=p_speed_walk; 
prev_speed_run2=p_speed_run; 
default_speed_walk=p_speed_wal k; 
default_speed_run=p_speed_run; 
screenshotmode=0; 
function ToggleAIInfo() 
if (not aiinfo) then 
aiinfo=1; 
else 
aiinfo=1-aiinfo; 
end 
if (aiinfo==1) then 
ai_debugdraw=1; 
ai_drawplayernode=1; 
ai_area_info=1; 
else 
ai_debugdraw=0; 
ai_drawplayernode=0; 
ai_area_info=0; 
end 
end 
function GotoNextSpawnpoint() 
Hud:AddMessage("[NEXT]: next spawn point"); 
local pt; 
pt=Server:GetNextRespawnPoint( ); 
if(not pt)then -- last respawn point or there are no respawn points 
pt=Server:GetFirstRespawnPoint (); -- try to get the first one 
end 
if(pt)then -- if there is one 
Game:ForceEntitiesToSleep(); 
_localplayer:SetPos(pt); 
_localplayer:SetAngles({ x = pt.xA, y = pt.yA, z = pt.zA }); 
end 
end 
function SetPlayerPos() 
local p=_localplayer 
p:SetPos({x=100,y=100,z=300}); 
end 
-- replacement for ToggleSuperDesignerMode() and ToggleDesignerMode() 
-- 
-- USAGE: 
-- deactivate designer mode: (nil,nil,0) 
-- old super designer mode (with collision): (40,120,1) 
-- old designer mode (without collision): (10,15,0) 
-- change values: call with (nil,nil,0) then with the new values (0.., 0.., 0/1) 
-- 
function ToggleNewDesignerMode( speedwalk, speedrun, withcollide ) 
if(SuperDesignerMode_Save1~=ni l or speedwalk==nil) then 
Hud:AddMessage("[CHEAT]: Designer fly mode OFF"); 
p_speed_walk = SuperDesignerMode_Save1; 
p_speed_run = SuperDesignerMode_Save2; 
_localplayer.DynProp.gravity = SuperDesignerMode_Save3; 
_localplayer.DynProp.inertia = SuperDesignerMode_Save4; 
_localplayer.DynProp.swimming_ gravity = SuperDesignerMode_Save5; 
_localplayer.DynProp.swimming_ inertia = SuperDesignerMode_Save6; 
_localplayer.DynProp.air_contr ol = SuperDesignerMode_Save7; 
_localplayer.cnt:SetDynamicsPr operties( _localplayer.DynProp ); 
SuperDesignerMode_Save1=nil; 
-- activate collision, parameter is 0 or 1 
_localplayer:ActivatePhysics(1 ); 
else 
Hud:AddMessage("[CHEAT]: Designer fly mode ON"); 
SuperDesignerMode_Save1 = p_speed_walk; 
SuperDesignerMode_Save2 = p_speed_run; 
SuperDesignerMode_Save3 = _localplayer.DynProp.gravity; 
SuperDesignerMode_Save4 = _localplayer.DynProp.inertia; 
SuperDesignerMode_Save5 = _localplayer.DynProp.swimming_ gravity; 
SuperDesignerMode_Save6 = _localplayer.DynProp.swimming_ inertia; 
SuperDesignerMode_Save7 = _localplayer.DynProp.air_contr ol; 
p_speed_walk = speedwalk; 
p_speed_run = speedrun; 
_localplayer.DynProp.gravity=0 .0; 
_localplayer.DynProp.inertia=0 .0; 
_localplayer.DynProp.swimming_ gravity=0.0; 
_localplayer.DynProp.swimming_ inertia=0.0; 
_localplayer.DynProp.air_contr ol=1.0; 
_localplayer.cnt:SetDynamicsPr operties( _localplayer.DynProp ); 
-- deactivate collision, parameter is 0 or 1 
_localplayer:ActivatePhysics(w ithcollide); 
end 
end 
function ToggleScreenshotMode() 
if(screenshotmode~=0) then 
System:LogToConsole 
("SCREENSHOTMODE OFF-->SWITCH TO NORMAL"); 
screenshotmode=0; 
hud_crosshair = "1" 
cl_display_hud = "1" 
r_NoDrawNear = "0" 
ai_ignoreplayer = "0" 
ai_soundperception = "1" 
r_DisplayInfo = "1" 
else 
System:LogToConsole("SCREENSHO TMODE ON"); 
screenshotmode=1; 
hud_crosshair = "0" 
cl_display_hud = "0" 
r_NoDrawNear = "1" 
ai_ignoreplayer = "1" 
ai_soundperception = "0" 
r_DisplayInfo = "0" 
end 
end 
function DecreseSpeed() 
if tonumber(p_speed_walk)>5 then 
p_speed_walk=p_speed_walk-5; 
p_speed_run=p_speed_run-5; 
System:LogToConsole("Decresed player speed by 5"); 
else 
System:LogToConsole("You can not go any slower!"); 
end 
end 
function IncreseSpeed() 
if tonumber(p_speed_walk)<500 then 
p_speed_walk=p_speed_walk+5; 
p_speed_run=p_speed_run+5; 
System:LogToConsole("Incresed player speed by 5"); 
else 
System:LogToConsole("You can not go any faster!"); 
end 
end 
function DefaultSpeed() 
p_speed_walk=default_speed_wal k; 
p_speed_run=default_speed_run; 
System:LogToConsole("Player speed reset"); 
end 
function TeleportToSpawn(n) 
local player = _localplayer; 
local pos = Server:GetRespawnPoint("Respaw n"..n); 
if pos then 
player:SetPos(pos); 
player:SetAngles({ x = pos.xA, y = pos.yA, z = pos.zA }); 
end 
end 
-- Give the player the passed weapon, load it if neccesary 
function AddWeapon(Name) 
Game:AddWeapon(Name) 
for i, CurWeapon in WeaponClassesEx do 
if (i == Name) then 
_localplayer.cnt:MakeWeaponAva ilable(CurWeapon.id); 
end 
end 
end 
function MoreAmmo() 
if _localplayer then 
_localplayer.cnt.ammo=999; 
Hud:AddMessage("[CHEAT]: Give 999 ammo"); 
System:LogToConsole("01CHEAT : Give 999 ammo"); 
else 
Hud:AddMessage("[CHEAT]: no ammo today"); 
end 
end 
function AllWeapons() 
AddWeapon("AG36"); 
AddWeapon("Falcon"); 
AddWeapon("SniperRifle"); 
AddWeapon("MP5"); 
AddWeapon("RL"); 
AddWeapon("Shotgun"); 
AddWeapon("OICW"); 
AddWeapon("P90"); 
AddWeapon("M4"); 
_localplayer.cnt:GiveBinocular s(1); 
_localplayer.cnt:GiveFlashLigh t(1); 
Hud:AddMessage("[CHEAT]: Give all weapons"); 
System:LogToConsole("01CHEAT : Give All weapons"); 
end 
function ToggleGod() 
if (not god) then 
god=1; 
else 
god=1-god; 
end 
if (god==1) then 
System:LogToConsole("God-Mode ON"); 
else 
System:LogToConsole("God-Mode OFF"); 
end 
end 
Input:BindCommandToKey("#Toggl eGod()","backspace",1); 

Dosyayı kaydettikten sonra oyunun kısayol dosyasının komut satırına "-devmode" (tırnak işaretleri olmaksızın) parametresini ekleyin ve oyunu açın. Bundan sonra oyun esnasında aşağıdaki tuşları kullanın: 

F1 - Kamera açısını değiştirir 
F2 - Bir sonraki checkpoint'e götürür 
F4 - No Clip modu (duvarlardan geçebilme) açar/kapatır 
F5 - Oyunu normal hızına getirir 
F9 - Pozisyonu save eder 
F10 - Pozisyonu load eder 
F11 - Ekstra bilgi verir 
o - Cephanenizi doldurur 
p - Tüm silahları verir 
BackSpace - God mod (Ölümsüzlük) 
[=] - Oyunun hızını artırır 
[-] - Oyunun hızını düşürür


 

 
oyunzamanı
 
Bugün 3 ziyaretçi (7 klik) kişi burdaydı!
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol